Det innkalles herved til generalforsamling i Elvestrand hytteforening foran Elvestrand lørdag 17.september 2016 kl. 15.00.

Saksliste:

1. Godkjenning av frammøtte og godkjenning av fullmakter
  2. Godkjenning av innkalling og agenda
  3. Valg av møteleder og referent
  4. Styrets årsberetning – vedlagt innkallingen
  5. Rapporter fra valgte komiteer og utvalg
  6. Revidert regnskap
  7. Innkomne forslag og saker:
    a) For å bygge opp foreningens økonomi til å ha litt buffer, foreslås det å øke medlemskontigenten til kr. 500,- for 2017. Dette kun som et engangstilfelle. For 2018 vil kontigenten igjen bli kr. 300,-.
    b) Det foreslås å oppløse dagens komiteer og kun beholde ansvarlige for de forskjellige aktivitetene. Styret vil da ha felles ansvar for å gjennomføre de nødvendige aktivitetene og kalle inn til dugnader eller annen hjelp fra medlemmene ved behov.
    c)—
  8. Planer og prioriteringer for neste år – se vedlegg
  9. Budsjett 2016/2017
  10. Valg
    På valg i år for 2 år er følgende:
    Nesteleder/kasserer (sittende Roar Finstad)
    Styremedlem/ansvarlig for løyper/stier (sittende Bente Kongsgård)
    Styremedlem/ansvarlig kommunikasjon (sittende Guro Andersen)
  11. Valg av to personer til å underskrive protokollen
  12. Tema:
    Etter at møte er avsluttet ca. kl. 16.30, kommer Jon Løver fra Numedeal fiber (NUFI) og/eller Knut Borge fra Nore energi og informerer om tilbudet om fiber.
  13. Eventuelt

Vennligst gi tilbakemelding om deltakelse (navn og antall) på årsmøtet innen 19.09.2016. E-post eller sms til Jorunn R. Gjerde (jrgjerde @online.no– 98059150) eller Olav Gjærevold (Olav.gjaerevold@ebnett.no 98208367)

Dersom dere ikke har anledning til å delta på årsmøtet, er det mulig å utstede fullmakt.

Saker som ønskes tatt opp på årsmøte, må være styret i hende senest 3.september 2016.

Etter informasjon fra NUFI blir det sosialt samvær med grilling. Hver enkelt tar med mat og drikke etter eget behov. Griller, partytelt, bord/benker blir satt opp.

Styret Elvestrand hytteforening

Vedlegg: