1. For kjøp av fiskekort
Oversiktskart med informasjon om kjøp av fiskekort i 5 forskjellige fiskesameier.

2. Geologisk kart
Dette viser berggrunnen i Borgemarka sammen med en enkel geologisk beskrivelse over området. Her kan du bl.a. se hva bergarten heter i hytteområdet ditt. Vi kan skryte av at det er meget gammel berggrunn i Borgemarka, faktisk eldre enn 1 milliard år.

3. Grunneiere i Borgemarka
Kart over eiendommer samt liste over grunneiere i og ved Borgemarka (ikke hytte-eiendommer)

4. Fornminner i Borgemarka
Nettstedet kulturminnesok.no viser og omtaler arkeologiske funn i Norge. Registrerte fornminner i Borgemarka består vesentlig av kullgroper, samt rester av enkelte blesterovner for fremstilling av jern. Vedlagte kart viser disse registrerte fornminnene i Borgemarka.

5. Kart med gamle navn
Hytteforeningen har utarbeidet et kart som viser gamle stedsnavn, med en liste over disse og forklaring av noen av navnene. Se eksempel på de to størrelsene A3 (30×42 cm) og A2 (42×59 cm) på ferdig innrammede kart. De kan bestilles fra Hytteforeningen. Sammen med kartet er gamle navn listet opp med forklaringer på en del av navnene.